Alábbi listában találhatják válaszainkat a leggyakrabban felmerülő kérdésekre.

ÁRAZÁS

ÁRLISTA
Regisztrációs díj 100 000 Forint, egyszeri díj
FRONT OFFICE program havidíja
1-20 szoba esetén 30 000 Forint / hó
20-50 szoba esetén 60 000 Forint / hó
51-100 szoba esetén 80 000 Forint /hó
101-200 szoba esetén 120 000 Forint / hó
201 szoba fölött 150 000 Forint / hó
Az árak tájékoztató jellegűek, a szerződéskötéskor egyedileg kerülnek megállapításra.
A fenti árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!

A szoftver fix havidíjért cserébe korlátlanul használható, belépéskor egyszeri regisztrációs költséget számolunk fel.

HAVI DÍJ

Szerződéskötéskor meghatározott fix havidíj fizetésében állapodunk meg partnereinkkel.

REGISZTRÁCIÓS DÍJ

A program használatához a regisztráció feltétele egy egyszeri díj megfizetése, amely jelenleg 100 000,- forint.

HOGYAN TUDOM KIPRÓBÁLNI A SZOFTVERT?

A szoftver DEMO verziója bármikor letölthető, kipróbálható. Honlapunkon a demo menüpontban történő regisztráció után munkatársunk 24 órán belül küldi a linket, ahonnan a letöltés elindítható, valamint a felhasználónevet és az ideiglenes jelszót is. 

HOGYAN TUDOK FRISSÍTÉSEKET LETÖLTENI?

A szoftver elindításakor minden esetben ellenőrzi, hogy van-e elérhető frissítés. Amennyiben igen, felajánlja annak letöltését és telepítését. Természetesen a telepítés később is elindítható, pl. éjszaka vagy bármikor, amikor a legkényelmesebb, amikor idő van rá. 

MENNYIBE KERÜL A SZOFTVER FRISSÍTÉS?

A frissítések ingyenesek, kivéve, ha külön kérésre, speciális, nagyobb módosítást hajtunk végre.

SZÁLLÁSHELYÜNK SZEZONÁLISAN MŰKÖDIK. FELFÜGGESZTHETŐ A SZOFTVER HASZNÁLATA?

A szoftver használata bármikor megszüntethető vagy felfüggeszthető, természetesen ilyenkor fizetni sem kell érte. Az egyetlen kikötés, hogy naptári hónapos egységekben számlázunk, ennél kisebb (pl. heti vagy félhavi) időszakos számlázás vagy használat nem lehetséges.  

MILYEN OKTATÁSI / TRÉNING LEHETŐSÉGEK VANNAK AZ ÁRBAN?

Jelenleg egy részletes Felhasználói Kézikönyvet adunk, amelyben minden fontos információt megtalál és amely alapján kollégái gyorsan el tudják sajátítani a program használalát. Kérésre természetesen a helyszínen is bemutatjuk a programot. 
Tervezzük egy online videós tréninganyag összeállítását is. 

MI SZÜKSÉGES A SZOFTVER BESZERZÉSÉHEZ, HASZNÁLATÁHOZ

A szoftver két részből áll: kliens és szerver. Ez két Windows PC használatát teszi szükségessé, amelyek megfelelnek a minimális rendszerkövetelményeknek. Speciális esetben megoldható, hogy a kliens és a szerver ugyanazon a számítógépen fusson.

SZÁLLODÁMBAN HÁNY SZÁMÍTÓGÉPRE TELEPÍTHETEM A SZOFTVERT?

A kliens programok a szálloda akár valamennyi számítógépére telepíthetőek, a havi díj ezt minden esetben magában foglalja. Ezeket a részleteket szerződésben rögzítjük.

VAN-E LEHETŐSÉG FELHŐ ALAPÚ MŰKÖDTETÉSRE?

Természetesen igen, van rá lehetőség, de az ezzel összefüggő költségeket áraink nem tartalmazzák. Amennyiben szükséges, segítünk ennek megoldásában is.

A SZOFTVER ÁLTAL KIÁLLÍTOTT SZÁMLA MEGFELEL A NAV ÁLTAL ELŐÍRTAKNAK?

Igen, a számlaformátum teljes mértékben megfelel a NAV által előírtaknak.

HOGYAN TUDOM TELJESÍTENI A TÖRVÉNYBEN ELŐÍRT ADATSZOLGÁLTATÁST A NAV FELÉ?

Az ehhez szükséges adatok gyorsan és könnyen létrehozhatók és elérhetők, természetesen az előírt formátumban és tartalommal.

HOGYAN TUDOM A SZERZŐDÉST (A SZOFTVER HASZNÁLATÁT) MEGSZÜNTETNI?

Jelezze nekünk írásos formában (pl. emailben), ha a szoftvert nem szeretné használni a továbbiakban. Az aktuális hónap végéig (ameddig a szoftver használatáért fizetett) felvesszük Önnel a kapcsolatot a szerződés megszűnésével kapcsolatban. 

PROBLÉMA, KÉRDÉS ESETÉN KIHEZ FORDULHATOK?

Forduljon hozzánk a “Kapcsolat” menüpontban megadott elérhetőségeinken. Keressen minket a Facebookon is!